lifvs_logotype-payoff-red.png

Lifvs driver små livsmedelsbutiker med allt du behöver på platser där det behövs som mest. Butikerna har öppet dygnet runt och priserna kan hållas nere eftersom butikerna är obemannade.

 

Genom att annonsera hos Lifvs erbjuds ni ett helhetsgrepp i mötet med kund. Vår kundresa börjar i appen där användaren gjort en profil. När ni annonserar genom Lifvs delas annonseringen upp i flera steg där kunden möter ert varumärke flera gånger under annonsperioden. Till skillnad från traditionell annonsering vet vi exakt vem kunden är som ser ert budskap och besöker våra butiker. På så sätt vet också ni hur många som faktiskt blivit exponerade för, och sett ert varumärke/ budskap.

 
Öppna_med_app. Bild_Anders_G_Warne.jpg

Appen

Istället för att köa i en kassa scannar kunden sina varor med telefonen och betalar med ett knapptryck i appen. I appen får man som annonsör kommunicera ett riktat erbjudande när konsumenten faktiskt använder den i syfte att konsumera.

Snittåldern hos användaren är 40 år, könsfördelningen är 50/50 och de flesta lever utanför stadskärnor i egenägt boende och transporterar sig med bil.

Butiken

Butikerna ligger på platser där behovet av obemannad handel är stor. Vid entrén möts kunden av en digital skärm där annonsörens budskap syns i ett första steg.

LIFVS_Gen2_Exterior - kopia sample.jpg
synas-lokalt_hummelsta-lifvs-10.jpg

Stora skärmar vid diskarna

Väl i butiken rullar annonsörens budskap på breda skärmar ovanför diskarna. Rörlig bild och gott om tid bjuder in till djupare budskap än traditionell media där tiden att fånga kundens uppmärksamhet är kortare.

Lämnar butiken

När kunden lämnar butiken finns en stor skärm vid utgången. Vid denna kan man fördjupa sitt budskap eller uppmana kunden till att agera. Exempelvis besöka appen för att ta del av ett erbjudande.

synas-lokalt_hummelsta-lifvs-4.jpg